Nuffnang

Wednesday 8 January 2014

Apa yang boleh buat

Selepas arfan balik dari hospital lega hati ni,jauh hospital Klang tu..Bukan berkira tapi bapa arfan ni mana lah banyak wang sangat..

Aku pun amik cuti dua hari,syukur arfan kuar lepas tu esok plan nak keluar kan duit ASB,da cukup 1 tahun kan..hehehe..
Lepas tu beria ria lah nak renew roadtax insurans.Bila time nak renew tibe2 agent tu cakap ada saman black list..aduhai duit lagi nak pakai mana aku nak cari lagi..

Ada orang tu taknak terus pandang muka aku,yelah sedih juga sabar jelah,salu tak bernasib baik.ada je halangan dugaan..Aku berharap lepas ni ada rezeki.Allah jelah tempat aku ngadu..orang lain memang takde masa nak da dengar masalah kita ni.

Sedih dengan nasib anak yang sakit.aku pun tak tahu nak buat apa diam jelah..

1 comment:

Klik