Nuffnang

Monday 17 June 2013

Aku menjadi Ayah

Assalamualaikum..


17/6/13

Baru paham erti seorang ayah..susah senang pun sanggup berkorban untuk anak..
Baru ku sedar..
Dulu ayah aku mengajar aku tateh susah & lambat aku nak berjalan..lucu emak aku cakap budak gemuk lambat jalan..
Sekarang bila dengar emak aku cerita...ayah aku menitis air mata bila die melihat aku sudah tak macam dulu...Dulu die ngajar aku berjalan@ bertateh..


Sekarang aku sudah menjadi ayah dan anak ku bernama Muhammad Safiy Arfan..2 bulan 17 hari..
Arfan papa syg arfan sangat2....papa nak arfan boleh jaga mama bila arfan da besar...jika papa sakit arfan kan ada...hehehe..arfan jgn risau papa arfan macam ni pun papa tetap usaha demi arfan..Biar Lah papa arfan ni OKU pun..janji da terbukti walau papa arfan ni OKU tapi papa cuba untuk mencari rezeki yg halal untuk arfan

                                                           Ni arfan berusia 1 hari



                                                     Ni  da 2bulan 17hari penat layan tetamu


1 comment:

Klik