Nuffnang

Thursday 21 November 2013

Isteri kekuatan ku & arfan semangatku

Harini pula aku kene warning letter,sebab ke toilet dengan status bekerja,aku ke toilet sebab nak kencing satu hal pastu dengan batuk-batuk,padahal orang tu nampak kot batuk aku macam nak gegar je ofis,selagi aku tak buang dalam tekak tu selagi tu r aku batuk,mujur lah akak angkat kot...heheh die jelah yang baik dengan aku,die yang cakap tadi ada orang cari aku,status special assigment tapi aku takde kat meja,so aku diamkan jelah..Lepas tu dengar lah orang tu suruh pegawai aku ni bagi warning letter,dalam hati aku redha jelah,salah aku kan lagi pun aku tengah WANTED MC,staff takleh pakai.yelah staff yang bangus kena ada aircond baik punya.takpelah dunia dipandang buruk je,insha ALLAH lepas ni terbukalah pintu hati tu,,,,,Bagi aku biar dipandang Buruk oleh manusia ,Janji dipandang mulia oleh ALLAH.


Balik dari kerja mood memang hilang da,dengan park jauh pula tu harini,sebab pagi tadi hantar arfan sebab luka nya makin teruk jumpa doktor sama ,die bagilah antiboitik makin sebab ubat sapu ,sebelum ni tak de function.


Bengang,nyirap semua ada,Tapi BILA tengok isteriku dan arfan ni
sejuk mata memandang membuat aku lupa semua hanya senyuman terukir dibibir ..hehehe..Alhamdulilah,asalkan aku buat isteri dan anak aku gembira da cukup bagi ku walaupun tanggung derita,mama arfan ialah power women,dielah pembantu ku didunia ni yang aku sangat cintai & untuk kekuatan ku,arfan pula zuriat yang tak ternilai bagiku & semangat ku.....Love u 2 so much.... my lovely & ironkid ...

1 comment:

Klik