Nuffnang

Sunday 22 December 2013

Maafkan ayah arfan



Assalammualaikum.

Aku rasa macam tak leh terima kenyataan kadangkala..arfan nangis tapi aku xleh nak dukung bawa jalan-jalan..bila tengok orang lain boleh je dukung pergi sana sini..
Aku ni da kurang upaya,moga Allah berikan aku kekuatan,jauhkan aku dari kejahatan..


Nanti arfan da besar papa tak mampu nak tateh kan arfan...arfan jangan marah malu ye..papa arfan macam ni..Ada hikmah.moga arfan terima papa seadanya...


Papa kesian dengan mama kamu,die penat lenguh.arfan nangis sebab tak selesa..
mama kamu ibu yang kuat arfan..kadang2 mama kamu terlepas cakap,"awak tu bukan boleh dukung pun memang sedap je cakap"

Tersentap papa bila mama kamu cakap macam tu...

Papa ni macam tak berguna je.nak bawa mama kamu dan kamu arfan.Takut sebab papa ni mana boleh lindungi kamu...

Papa ni terasa hati tengok ayah orang lain main-main dalam air dengan anak die..papa ni hanya duduk je..

Papa bukan tak leh terima cuma papa makan hati bila orang tak paham.papa tak mendoakan pun pada orang lain..papa pun nak main-main dengan arfan.macam papa orang lain..

No comments:

Post a Comment

Klik